Jaardocumenten 2022

Het jaar 2022 kenmerkte zich door nieuwe mogelijkheden na de intense coronaperiode. De wereld buiten de zorglocatie ging weer open. We hebben ervaren dat de kwaliteit van zorg onder alle omstandigheden ontstaat in de relatie. De relatie tussen medewerkers, cliënten, verwanten en vrijwilligers.

In Nederland werken alle zorgaanbieders met een lijst van afspraken over wat goede zorg is. Goede zorg voor jou, voor de mensen die bij Sprank werken, jouw familie en de vrijwilligers.

“In dit verslag staat hoe goed Sprank zorg heeft gegeven in 2022. Hiermee kan ik als bestuurder van Sprank aan iedereen laten zien waar we trots op zijn en blij van worden. We noemen ook wat beter kan. En hoe we hieraan gaan werken.”

- Anne Westerduin de Jong

Jaardocumenten

Op verschillende onderdelen leggen we vast hoe het afgelopen jaar is geweest: financiën, kwaliteit van zorg en alle activiteiten die hebben plaats gevonden. Lees mee met onderstaande documenten.