Christenen met hart en zorg

God houdt van ieder mens. En daarom willen we iedere dag weer opnieuw de beste zorg verlenen aan mensen met een verstandelijke beperking.

Cliënten en begeleiders kunnen elkaar vanuit hun geloof begrijpen, inspireren en steunen.

Bekijk onze vacatures

Ik voel dat het bij Sprank anders gaat.

Als bewoners vragen: ‘Wil je met me bidden, Thijs?’ dan kan dat gewoon.

Bijna alle bewoners zijn verbonden aan een wijk van de kerk. En om de week komt een vrijwilliger bijbelstudie geven. Ze hebben in de kerk echt hun eigen plek.

Herkenbare christelijke cultuur
- Moeder van Max
- Begeleider Thijs Tel
- Begeleider Stieneke Kruidhof

Ik ben wonderlijk gemaakt

De bewoners van de Buitenhorst in Haren hebben iets belangrijks te vertellen: je bent wonderlijk gemaakt! Het staat in de bijbel, Psalm 139.

Bekijk onze woning in Haren

Liefdevol en sprankelend

Vanuit de liefde van God bieden we onze bewoners een veilig thuis in een christelijke omgeving. Samen met hen bedenken en ontdekken we wat ze nodig hebben Waar dit kan, doen we dat met de familie, vrienden, vrijwilligers, kerkleden, buurtgenoten of andere zorgverleners. Onze ondersteuning is liefdevol, persoonlijk en sprankelend. We voelen ons bij onze cliënten betrokken en we kunnen ze helpen met onze kennis. Maar ook helpen we ze, als zij dat willen, met het geloof en de vragen die ze misschien hebben in hun leven.

Waarom Sprank?

Onze herkenbare christelijke cultuur en deskundige zorg zijn belangrijke redenen waarom mensen voor Sprank kiezen. Lees hier wat anderen over Sprank zeggen.

Meer weten over zorg van Sprank?

We gaan graag met je in gesprek over hoe wij onze christelijke identiteit vormgeven in de zorg.

Bel of e-mail ons op:

T 088 0070700
E info@stichtingsprank.nl

Of vul het formulier in en wij nemen contact met je op.