Veelkleurig

De dagbesteding van Sprank is net zo veelkleurig als haar cliënten: taarten bakken, snoezelen, computeren, kaarsen maken, tuinieren, figuurzagen, of je inzetten voor de buurt of andere organisaties. In een vertrouwde sfeer doen de deelnemers mee aan activiteiten, toegesneden op hun talenten en behoeften.
Zodat ze sprankelen en van betekenis zijn!

Rust, regelmaat en aandacht

Als je een verstandelijke beperking hebt, is het prettig om dicht bij huis bezig te kunnen zijn met leuke, nuttige en leerzame dingen. Dat is de dagbesteding. Je kunt ook volop genieten van de gezelligheid, rust, regelmaat en de aandacht die er voor je is. Uiteraard krijg je goede begeleiding van de medewerkers, die samenwerken met jouw begeleiders op de plek waar jij woont.

Indicatie en kosten

Voor dagbesteding in de gehandicaptenzorg heb je een indicatie nodig. Het tarief voor een dagdeel dagbesteding varieert van 34 tot 55 euro.

Meer weten over aanmelden

Meer informatie

Wil je meer informatie over dagbesteding? Vul dan het formulier in. Één van onze consulenten advies en bemiddeling neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Je kan ons ook zelf bellen of e-mailen:

T 088 007 0700
E info@stichtingsprank.nl