Wonen bij Sprank

De woonvormen van Sprank zijn kleinschalig en huiselijk. Zo komen bewoners het beste tot hun recht. We gaan uit van wat onze cliënten zelf kunnen. Zij mogen vertellen wat ze belangrijk vinden. Onze bewoners hebben een persoonlijk begeleider. Als het nodig is helpen zij onze bewoners of leren zij iets aan. Zij ondersteunen de bewoners ook in hun geloofsleven.

Lees meer over onze zorgvisie

Voor wie?

Sprank biedt zorg en begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking. Het is afhankelijk van de woning en de bewoners welke begeleiding we kunnen geven. Op alle locaties van Sprank leven bewoners zelfstandig met begeleiding. Op een aantal locaties van Sprank wordt intensieve 24-uursbegeleiding gegeven voor mensen met een – soms ernstige -verstandelijke handicap.

Om in aanmerking te komen voor een plek in een woning van Sprank is een indicatie (goedkeuring) nodig voor begeleid wonen.

Meer informatie

Wil je meer informatie over wonen bij Sprank? Vul het formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Je mag ons ook bellen of e-mailen:

T 088 007 0700
E info@stichtingsprank.nl