Vrienden van Sprank

Een groep vrienden die klaarstaat voor hun vrienden met een verstandelijke beperking. Daar waar de overheid ophoudt met ondersteunen, gaan de vrienden van Sprank door.

Wat doen de vrienden?

De voorzieningen van Sprank worden door de overheid betaald, maar er is veel waarin nog niet wordt voorzien. En dat zijn nou juist de dingen die het leven aangenaam maken. Extra’s die eigenlijk ‘gewoon’ zouden moeten zijn. Een ingerichte tuin, een duofiets, identiteitsgebonden zaken, jubileumviering van een locatie (om de vijf jaar) of ondersteuning van nieuwe woon- of dagbestedingsinitiatieven. Randvoorwaarde is dat de ondersteuning gericht is op een groep cliënten van Sprank. Vrienden van Sprank zamelt geld in om deze extra’s te financieren. Ook u kunt ons daarbij helpen!

Bekijk wat we al hebben gedaan

Bestuur en ambassadeur

Het bestuur van de vrienden van Sprank bestaat uit drie personen:

Beno Munneke, voorzitter
Tiny Salomons, secretaris
Leon de Vries, penningmeester

Ons werk wordt van harte aanbevolen door Drs. Esmé Wiegman – van Meppelen Scheppink, Directeur Nederlandse Patiëntenvereniging.

Contact

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie over Vrienden van Sprank? Neem dan contact op via onderstaande contactgegevens.

Vrienden van Sprank
T.a.v. mw Tiny Salomons