| Home > Locaties > Hardenberg – Vlasakkerstaete

Hardenberg – Vlasakkerstaete

Bel locatie: (088) 007 07 50
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Dit prachtige, grote gebouw is in de zomer van 2017 geopend. Het is een thuis voor veertig mensen. Er is ook dagbesteding.
Welkom tijdens onze Open Dag op 21 maart van 13 tot 16 uur!

Adres:
Vlasakkerkamp 1 - 9, 7772 MK Hardenberg (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Open plaats

Er is nog plaats!

Er is plaats voor een nieuwe bewoner die veel begeleiding nodig heeft.
Op de dagbesteding is ook plaats voor nieuwe deelnemers.

De woning

Iedere bewoner heeft een eigen zit-slaapkamer met badkamer. Er zijn ook ruimtes waar bewoners elkaar kunnen ontmoeten. Om samen leuke dingen te doen. En er is een keuken en wasruimte. Iedere groep heeft samen een woonkamer. En een snoezelruimte om lekker te ontspannen. Er is ook een grote tuin voor iedere groep. Alle bewoners hebben dus een plek voor zichzelf, maar ook een plek om samen te zijn.

Alle bewoners hebben een plek voor zichzelf, maar ook een plek om samen te zijn

Zorg

Beneden wonen mensen die begeleiding, verpleging en verzorging nodig hebben. Op de eerste etage krijgen bewoners extra veel begeleiding.

We willen dat het voor de bewoners zorgzaam en veilig voelt. ‘Net zoals thuis’. We helpen de bewoners te ontdekken wat ze kunnen. We helpen ze ook bij het omgaan met anderen. Hierbij werken we samen met de ouders en andere familieleden.

Steun de bewoners!

De Vrienden van Sprank hebben geld nodig om een beweegtuin te kunnen kopen voor de bewoners en buren. Lees hier meer en hoe je geld kunt geven.

Dagbesteding

Vlasakkerstaete heeft ook dagbesteding in drie groepen. Ze heten De Parel, De Robijn en De Saffier. Daar doen de cliënten wat bij hen past: wat ze willen en wat ze kunnen. In een rustige omgeving.

Vrijwilliger worden?

Lijkt het je leuk om als vrijwilliger op deze locatie ondersteuning te geven? Je bent van harte welkom!