Nieuwe woning Sprank en Op weg met de ander in IJsselmuiden

Stichting Sprank en Op weg met de ander werken samen aan de realisering van een nieuwe woning voor mensen met een verstandelijke beperking in IJsselmuiden. De IJsselhof wordt de naam van deze nieuwe locatie in de wijk Oosterholt Noord. Naar verwachting is de bouw eind 2024 afgerond.

De IJsselhof in IJsselmuiden

Een nieuw (t)huis

De woning wordt straks het nieuwe thuis voor 18 mensen met een verstandelijke beperking. Op de begane grond komen 10 zit/slaapkamers met 1 grote groepsruimtes die op piekmomenten gesplitst kan worden. Op de bovenverdieping komen 8 appartementen en een groepsruimte.
De aspirant-bewoners zijn jongeren die nu nog thuis bij hun ouders wonen in de gemeente Kampen. Overdag gaan bewoners naar een externe dagbesteding.

Open plaatsen
Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor bewoners met een VG03-, VG04- en VG06-indicatie. De zorg zal op basis van ZIN (Zorg in Natura) worden geboden. Geïnteresseerden uit de gemeente Kampen kunnen zich bij Sprank aanmelden bij Louïse Velthuis, via mail l.velthuis@stichtingsprank.nl.

Werken bij De IJsselhof
Ben je geïnteresseerd in werken bij De IJsselhof, dan leren we je graag kennen. Je kan hiervoor contact opnemen met onze recruiter Mirte Visser-Cnossen, via de mail m.cnossen@stichtingsprank.nl of stuur een berichtje naar 06 – 5181 4633.

Christelijke zorg

De samenwerkende organisaties vinden elkaar in een christelijke identiteit waarin goede zorg voor een betekenisvol leven centraal staat.