| Home > Locaties > Bunschoten-Spakenburg – Urk

Bunschoten-Spakenburg – Urk

Bel locatie: (088) 00 70 880
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Locatie Urk bestaat uit 24 appartementen. In de zomer van 2019 zijn de bewoners verhuisd naar deze nieuwe woning in Bunschoten-Spakenburg.

Aantal bewoners: 24

Op de Ree 302a, 3752 GM Bunschoten (plan route)

Welkom op "Urk"

Speciaal voor jou maakten we in coronatijd deze video. Zo kan je toch even binnenkijken! Wil je meer weten over wonen of werken op locatie Urk? We komen graag met je in contact.

Ik vind het fijn dat alles dicht bij elkaar zit. Ik kan lopend naar mijn dagbesteding en veel van mijn vrienden wonen dichtbij.

- Tijmen

De bewoners zijn zelfstandig en krijgen begeleiding, passend bij wat ze nodig hebben. Ze wonen in een eigen appartement met badkamer. Ze delen ook ruimten met de groep, zoals de woonkamer en de keuken.

Het nieuwe gebouw ‘Urk’ staat naast gebouw ‘Stavoren’. Daar wonen sinds september 2018 achttien mensen die ook begeleiding van Sprank krijgen. De woningen staan op hetzelfde terrein als centrum voor ouderenzorg De Haven.