Nieuwe locaties

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We onderzoeken of Sprank in Buitenpost een nieuwe woning kan realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 1 juli 2019 voor meer informatie!

Bunschoten | Urk

Op dit moment worden 24 appartementen gebouwd in Bunschoten-Spakenburg. In de zomer van 2019 verhuizen de bewoners naar hun nieuwe woning "Urk".

Bunschoten | Stavoren

Per september 2018 mogen 18 mensen met een verstandelijke beperking deze woning hun thuis noemen. Met veel plezier wonen ze hier samen en kijken ze hoe de nieuwe locatie 'Urk' naast hen wordt gebouwd. Voor hun 24 nieuwe buren die ook begeleid worden door Sprank.

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 13 juni 2019.

Haren | Kerkboerderij Haren

In Haren is de bouw begonnen van een nieuwe woning. De oude kerkboerderij wordt verbouwd, zodat straks 19 mensen met een verstandelijke, of lichamelijke beperking hier zelfstandig begeleid kunnen wonen. Zij verhuizen in de zomer van 2019 naar hun nieuwe appartement.

IJsselmuiden | Nieuwe locatie - IJsselmuiden

Samen met een groep mensen met een verstandelijke beperking en hun familie, onderzoekt Sprank of in IJsselmuiden een nieuwe woning geopend kan worden.