Nieuwe locaties

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We onderzoeken of Sprank in Buitenpost een nieuwe woning kan realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 15 april 2019 voor meer informatie!

Bunschoten | Urk

Op dit moment worden 24 appartementen gebouwd in Bunschoten-Spakenburg. In de zomer van 2019 verhuizen de bewoners naar hun nieuwe woning "Urk".

Bunschoten | Stavoren

Per september 2018 mogen 18 mensen met een verstandelijke beperking deze woning hun thuis noemen. Met veel plezier wonen ze hier samen en kijken ze hoe de nieuwe locatie 'Urk' naast hen wordt gebouwd. Voor hun 24 nieuwe buren die ook begeleid worden door Sprank.

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 28 februari 2019.

Haren | Kerkboerderij Haren

Ben je op zoek naar een plek om te wonen met begeleiding? Dan is deze nieuwe woning van Sprank in Haren misschien iets voor jou. Sprank ontwikkelt in Haren een nieuwe 24-uurs woonvoorziening voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking, autisme en/of lichamelijke beperking.