Nieuwe locaties

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We onderzoeken of Sprank in Buitenpost een nieuwe woning kan realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking.

Bunschoten | Urk

Op dit moment worden 24 appartementen gebouwd in Bunschoten-Spakenburg. In de zomer van 2019 verhuizen de bewoners naar hun nieuwe woning "Urk".

Bunschoten | Stavoren

In Bunschoten werkt Sprank samen met ouderenzorglocatie De Haven. Doordat we samen op een terrein zijn gehuisvest kunnen we gebruik maken van elkaars diensten. In september 2018 is de eerste locatie "Stavoren" in gebruik genomen. In 2019 wordt de tweede locatie "Urk" opgeleverd. Hier gaan 24 mensen met een verstandelijke beperking wonen.

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 29 november 2018.

Haren | Kerkboerderij Haren

Ben je op zoek naar een plek om te wonen met begeleiding? Dan is het nieuwe project van Sprank in Haren misschien iets voor jou. Sprank ontwikkelt in Haren een nieuwe 24-uurs woonvoorziening voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking, autisme en/of lichamelijke beperking.