Open plaatsen

Bedum | Steenuil

De Steenuil is een fijne woning midden in een woonwijk in Bedum. Stap de leefkeuken binnen en je proeft de gastvrijheid van Bedum. De bewoners krijgen begeleiding waar dat nodig is. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop.

Bedum | Charitas

Jij hebt talent! En met jouw talent kan je ons helpen Bedum een stukje mooier maken. Charitas is een buurtcentrum en kringloopwinkel waar alles draait om ontmoeting.

Bergschenhoek | Het Hoekpunt

Op de begane grond van woonlocatie De Rozenhoek is een lichte ruimte ingericht voor dagbesteding. Een rustige, ontspannen plek waar we werken vanuit de behoeften van de deelnemers. We werken in kleine groepen of individueel.

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We onderzoeken of Sprank in Buitenpost een nieuwe woning kan realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 1 juli 2019 voor meer informatie!

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 13 juni 2019.

Hardenberg | Vlasakkerstaete

Deze prachtige locatie is in de zomer van 2017 opgeleverd en sindsdien een thuis voor veertig mensen met een verstandelijke beperking. Er zijn ook een aantal dagbestedingsgroepen.

Hardenberg | Diamant

Creatieve ideeën genoeg op Dagbesteding Diamant. Maar ook om tot rust te komen zijn de deelnemers hier aan het juiste adres.

Hardenberg | Elzenlaan

Naast het bos en de dierenweide staat locatie de Elzenlaan. Twee groepen bewoners krijgen hier zorg en begeleiding op maat.

Hardenberg | Weidebuurt

Locatie Weidebuurt in het landelijke Heemse (Hardenberg) is een huis met twee groepen van zes mensen. De ene groep is 45+ en heeft een rustig leeftempo. De andere is een levendige groep bewoners. In beide groepen is een plaats vrij.

Haren | Kerkboerderij Haren

In Haren is de bouw begonnen van een nieuwe woning. De oude kerkboerderij wordt verbouwd, zodat straks 19 mensen met een verstandelijke, of lichamelijke beperking hier zelfstandig begeleid kunnen wonen. Zij verhuizen in de zomer van 2019 naar hun nieuwe appartement.

Hoogeveen | Schutsplein

Sprank biedt aan het Schutsplein in Hoogeveen dertien bewoners begeleiding bij het zelfstandig wonen. Een leuke dynamische groep mensen, die volop in het leven staat. Er is plaats voor een nieuwe bewoner!

IJsselmuiden | Nieuwe locatie - IJsselmuiden

Samen met een groep mensen met een verstandelijke beperking en hun familie, onderzoekt Sprank of in IJsselmuiden een nieuwe woning geopend kan worden.

Middelstum | FRAAM

Een brand op 3 december jl. heeft een groot deel van zorgboerderij Fraam verwoest. De medewerkers van de dagbesteding hebben een tijdelijke werkplek op een andere locatie.