Open plaatsen

Bedum | Charitas

Jij hebt talent! En met jouw talent kan je ons helpen Bedum een stukje mooier maken. Charitas is een buurtcentrum en kringloopwinkel waar alles draait om ontmoeting.

Bergschenhoek | Het Hoekpunt

Op de begane grond van woonlocatie De Rozenhoek is een lichte ruimte ingericht voor dagbesteding. Een rustige, ontspannen plek waar we werken vanuit de behoeften van de deelnemers. We werken in kleine groepen of individueel.

Berkel en Rodenrijs | Anthuriumsingel

Ben je op zoek naar een appartement waar je zelfstandig kan wonen, maar wel met begeleiding dichtbij? Dan is deze woning misschien wat voor jou. Het appartement staat op dit moment leeg en te wachten op de volgende bewoner.

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We onderzoeken of Sprank in Buitenpost een nieuwe woning kan realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 15 april 2019 voor meer informatie!

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 28 februari 2019.

Hardenberg | Vlasakkerstaete

Deze prachtige nieuwbouwlocatie is in de zomer van 2017 opgeleverd en sindsdien een thuis voor veertig mensen met een verstandelijke beperking. Het staat op de plek waar voorheen vier woonpaviljoens onder de naam Borgstede stonden.
Er zijn ook een aantal dagbestedingsgroepen.

Hardenberg | Diamant

Creatieve ideeën genoeg op Dagbesteding Diamant. Maar ook om tot rust te komen zijn de deelnemers hier aan het juiste adres.

Hardenberg | Elzenlaan

Naast het bos en de dierenweide staat locatie de Elzenlaan. Twee groepen bewoners krijgen hier zorg en begeleiding op maat.

Hardenberg | Weidebuurt

Locatie Weidebuurt in het landelijke Heemse (Hardenberg) is een huis met twee groepen: een appartementengroep en een ouderengroep (50+) . Beiden met begeleiding waar het nodig is.

Op de appartementengroep is plaats voor nieuwe bewoners. Is dit iets voor jou of iemand die je kent?

Haren | Kerkboerderij Haren

Ben je op zoek naar een plek om te wonen met begeleiding? Dan is deze nieuwe woning van Sprank in Haren misschien iets voor jou. Sprank ontwikkelt in Haren een nieuwe 24-uurs woonvoorziening voor mensen met een (licht) verstandelijke beperking, autisme en/of lichamelijke beperking.

Hoogeveen | Schutsplein

Sprank biedt aan het Schutsplein in Hoogeveen dertien bewoners begeleiding bij het zelfstandig wonen. Een leuke dynamische groep mensen, die volop in het leven staat. Er is een appartement vrij voor een nieuwe bewoner!

Middelstum | FRAAM

Een brand op 3 december jl. heeft een groot deel van zorgboerderij Fraam verwoest. De medewerkers van de dagbesteding hebben een tijdelijke werkplek op een andere locatie.

Putten | Parel-Staete

Midden in het centrum van Putten staat Parel-Staete. Een mooie woonlocatie van alle gemakken voorzien. Twintig bewoners hebben hier hun eigen appartement en krijgen de begeleiding die ze nodig hebben.