Open plaatsen

Bedum | Steenuil

Stap de leefkeuken binnen en je proeft de gastvrijheid van de bewoners. Er heerst een gezellige sfeer in het huis. De bewoners zoeken elkaar vaak op, maar lekker op jezelf zijn, moet ook kunnen. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop.

Bedum | Charitas

Jij hebt talent! En met jouw talent kan je ons helpen Bedum een stukje mooier maken. Charitas is een buurtcentrum en kringloopwinkel waar alles draait om ontmoeting.

Bergschenhoek | Het Hoekpunt

Op de begane grond van woonlocatie De Rozenhoek is een lichte ruimte ingericht voor dagbesteding. Een rustige, ontspannen plek waar we werken vanuit de behoeften van de deelnemers. We werken in kleine groepen of individueel.

Buitenpost | Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We zijn van plan om een nieuwe woning van Sprank in Buitenpost te realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 30 september 2019 voor meer informatie!

Drachten | Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op donderdag 10 oktober 2019.

Hardenberg | Vlasakkerstaete

Deze prachtige locatie is in de zomer van 2017 opgeleverd en sindsdien een thuis voor veertig mensen met een verstandelijke beperking. Er zijn ook een aantal dagbestedingsgroepen.

Hardenberg | Diamant

Creatief bezig zijn in combinatie met tot rust komen, is een perfecte match voor de deelnemers van de Diamant. Een dagbesteding met 4 verschillende groepen: Parel, Saffier, Robijn en Kristal.

Hardenberg | Elzenlaan

Naast het bos en de dierenweide staat locatie de Elzenlaan. Twee groepen bewoners krijgen hier zorg en begeleiding op maat.

Hardenberg | Weidebuurt

Locatie Weidebuurt in het landelijke Heemse (Hardenberg) is een huis met twee groepen van zes mensen. De ene groep is 45+ en heeft een rustig leeftempo. De andere is een levendige groep bewoners. In beide groepen is een plaats vrij.

Hoogeveen | Schutsplein

Sprank biedt aan het Schutsplein in Hoogeveen dertien bewoners begeleiding bij het zelfstandig wonen. Een leuke dynamische groep mensen, die volop in het leven staat. Er is plaats voor een nieuwe bewoner!

IJsselmuiden | Nieuwe locatie - IJsselmuiden

Samen met een groep mensen met een verstandelijke beperking en hun familie, onderzoekt Sprank of in IJsselmuiden een nieuwe woning geopend kan worden.

Middelstum | FRAAM

Een grote brand in december 2018 heeft een groot deel van zorgboerderij Fraam verwoest. De medewerkers van de dagbesteding hebben een tijdelijke werkplek op een andere locatie.

Putten | Parel-Staete

Midden in het centrum van Putten staat Parel-Staete. Een mooie woonlocatie van alle gemakken voorzien. Twintig bewoners hebben hier hun eigen appartement en krijgen de begeleiding die ze nodig hebben.

Roden | Bernhardpassage

Begeleid wonen, maar dan heel zelfstandig. Bewoners van de Bernhardpassage wonen in hun eigen appartement. Na het werk is er gezelligheid en ontmoeting in het steunpunt in hetzelfde gebouw. Klinkt dit jou als muziek in de oren? Neem dan contact op, want er is plek voor twee nieuwe bewoners.