Dagbesteding

De dagbesteding van Sprank is net zo veelkleurig als haar cliënten: taarten bakken, snoezelen, computeren, kaarsen maken, tuinieren, figuurzagen, of je inzetten voor de buurt of andere organisaties. In een vertrouwde sfeer doen de deelnemers mee aan activiteiten, toegesneden op hun talenten en behoeften.
Zodat ze sprankelen en van betekenis zijn!

• Wonen
  • Dagbesteding

Bij de dagbesteding van Sprank mag je jezelf zijn. Net als thuis. Je mag zoveel mogelijk zelf doen. Vind je iets moeilijk? Dan helpen we je daarbij of we leren je hoe je het zelf kunt doen. Zo zorgen we dat jij groeit! Bij Sprank werken mensen die geloven in God. Samen ontdekken we wat jij kunt en wat in jouw leven het beste voor je is.

Op deze dagbestedingslocaties is nog plek voor nieuwe deelnemers:

Rust, regelmaat en aandacht
Als je een verstandelijke beperking hebt, is het prettig om dicht bij huis bezig te kunnen zijn met leuke, nuttige en leerzame dingen. Dat is de dagbesteding. Je kunt ook volop genieten van de gezelligheid, rust, regelmaat en de aandacht die er voor je is. Uiteraard krijg je goede begeleiding van de medewerkers, die samenwerken met jouw begeleiders op de plek waar jij woont.

Gehandicapten aan het knutselen op de dagbesteding van Sprank voor verstandelijk gehandicapten

Indicatie (goedkeuring)
Voor dagbesteding in de gehandicaptenzorg heb je een indicatie (goedkeuring) nodig: Begeleiding Groep KD09. Kijk voor meer informatie over de aanmelding onder zorg aanvragen.

Hier is de prijslijst voor pgb-cliënten.

Neem contact op met Sprank als je meer wilt weten over de dagbesteding.