Vlasakkerstaete 5 jaar!

Op 1 juli was het jubileumfeest met allerlei activiteiten in de prachtige beleef- en beweegtuin van Vlasakkerstaete. Ook werden 17 bewoners die al 25 jaar of langer zorg van Sprank krijgen, in het zonnetje gezet.

Levensboom

17 bewoners die al 25 jaar of langer zorg van Sprank krijgen kregen het beeldje ’De Levensboom’.  Dat staat symbool voor het leven dat we samen delen en vieren in het besef dat we het samen met God mogen doen.

Beleef- en beweegtuin geopend

Feest was het ook omdat iedereen nu kon genieten van de beleef- en beweegtuin, de tuin die door inzet van velen gerealiseerd is. Sectormanager Erik Jansen sprak de wens uit dat de tuin een ontmoetingsplaats wordt voor de buren, de bewoners van Vlasakkerstaete, de cliënten van de aangrenzende Baalderborg Groep, de kinderen van de kinderopvang Prokino en voor wie er maar gebruik van wil maken.

De feestelijke middag werd afgesloten met een barbecue voor bewoners, familie, personeel, vrijwilligers en buren.