Speeddaten in Hardenberg

Stichting Sprank zoekt gepassioneerde en deskundige begeleiders die het verschil willen maken. Wil jij je talent, vanuit je geloof, inzetten voor onze bewoners met een verstandelijke beperking? Kom dan naar de inloopdag op 10 september van 10.00 – 16.00 uur op Vlasakkerstaete in Hardenberg.

Kom langs!

Stichting Sprank is een christelijke, landelijke zorgaanbieder met meerdere locaties in Hardenberg. Één daarvan is Vlasakkerstaete, een woning voor 40 mensen met een verstandelijke beperking. Ook zit er een aantal dagbestedingsgroepen op deze nieuwe locatie. In de voortuin is deze zomer een nieuwe beweegtuin ingericht. Een prachtige plek om te wonen en te werken.
Sprank heeft vacatures voor begeleiders en stagiaires.

Bekijk de vacatures

Heb je interesse? Neem je cv mee en kom op donderdag 10 september corona-proof sfeer proeven, kennis maken en speeddaten.

Datum: Donderdag 10 september 2020

Tijd: 10.00 – 16.00 uur

Adres: Vlasakkerstaete 1-9 in Hardenberg.