Reünie Borgstede Hardenberg

Op 22 april 2023 organiseert Sprank een reünie voor oud-medewerkers en vrijwilligers die tussen 1993 en 2017 op Borgstede of op de sociowoning hebben gewerkt. Stichting Sprank en vereniging Dit Koningskind bestaan volgend jaar 50 jaar en daarom ontmoeten we elkaar graag weer om herinneringen op te halen.

Stichting Sprank, gehandicaptenzorgorganisatie, is ontstaan uit belangenvereniging Dit Koningskind. Sprank opende begin januari 1993 Borgstede in Hardenberg. Borgstede bestond uit vier huizen in een nieuwbouwwijk waar mensen met een verstandelijke beperking konden wonen met begeleiding. In 2017 voldeden de huizen niet meer aan de zorg die nodig was. Borgstede werd gesloopt en er werd een nieuwe woning gebouwd; Vlasakkerstaete. Daar wonen nu 40 mensen met begeleiding van Sprank en er wordt ook dagbesteding geboden.

Bekijk woning Vlasakkerstaete

Ter ere van het 50 jarig bestaan van Sprank organiseren begeleiders Tea la Maitre en Bertina Oostindjer een reünie voor alle medewerkers en vrijwilligers die op Borgstede hebben gewerkt.

Heb jij tussen 1993 en 2017 op Borgstede of op de sociowoning gewerkt en lijkt het je leuk om oud-collega’s te ontmoeten?

Kom dan naar de reünie op 22 april 2023 van 16.00 tot 19.00 uur in het Morgenlicht in Hardenberg.

Geef je op via reunieborgstede@gmail.com

Wil je helpen om zoveel mogelijk collega’s te bereiken; deel dan dit bericht!