Landelijke bijeenkomsten Sprank en Dit Koningskind

Dit jaar bestaan Sprank & Dit Koningskind 50 jaar. We mogen dankbaar terugkijken en vol verwachting vooruitkijken. Dit doen we graag samen met jou! Of je nu al langere tijd met ons onderweg bent of nog maar even, we zijn samen op reis. Kom je ook?

Programma

Graag nodigen we je uit voor één van onze landelijke bijeenkomsten in het najaar. Tijdens deze avond(en) willen we als reisgenoten vieren waar we dankbaar voor zijn en stilstaan bij dat wat moeilijk is. Er is een interactief programma met muzikale omlijsting door Ronald Koops en een verdiepend gedeelte over de hele levensreis van mensen met een beperking. Dit gedeelte wordt geleid door Prof. dr. em. Manu Keirse, klinisch psycholoog, doctor in de geneeskunde en de autoriteit in België en Nederland als het om verdriet, verlies en de laatste levensfase gaat.

Locaties en datums

Het belooft een feestelijke avond te worden met ruimte voor ontmoeting, aanbidding, verdieping en verbinding. Je bent welkom op één van de volgende avonden:

• Zwolle | Maandag 2 oktober
    • Haren | Donderdag 5 oktober
    • Gouda | Vrijdag 6 oktober

Aanmelden

Kom je ook? Meld je dan aan voor één van de avonden. Dat kan op de website van Dit Koningskind via onderstaande knop. Tot dan!