30 november 2018 Lezing Maak me niet Down

Lezing 30 november in Gouda

Sprank organiseert in samenwerking met Siloah een lezing over het Down-syndroom op vrijdagochtend 30 november. De lezing zal gehouden worden in een kerkzaal van de Gereformeerde Gemeente te Gouda. Karel de Corte (orthopedagoog en schrijver) zal spreken over het thema: Maak me niet Down. De ochtend start om 9.00 uur en eindigt om 12.00 uur.

Laat je meenemen in de denkwereld van Down. Verrijk jezelf met nieuwe inzichten over het omgaan met mensen met Down Syndroom. De lezing biedt goede begeleidingsadviezen. Het ziet er naar uit dat het een inspirerende ochtend voor begeleiders en familie van mensen met Downsyndroom wordt. Ook andere geïnteresseerden zijn van harte welkom!

Locatie: Nieuwe Gouwe O.Z. 2b, 2801 SB Gouda.

Kosten: Gratis toegang. Wel wordt er een collecte gehouden voor de onkosten.

Aanmelden: Graag voor 23 november aanmelden bij e.vanrhijn@siloah.nl onder vermelding van lezing Karel de Corte en voor- en achternaam.

Van harte welkom!

Lezing 15 november in Appingedam

Kan je niet op 30 november of woon je in noord Nederland? Stichting De Zijlen heeft Karel de Corte ook uitgenodigd op Donderdag 15 november in APPINGEDAM.

Locatie: Kabzeel, Dijkstraat 77, Appingedam van 18.30u tot 21.30u
Kosten: €5 incl. koffie/thee