Anthuriumsingel

Ben je op zoek naar een appartement waar je zelfstandig kan wonen, maar wel met begeleiding dichtbij? Dan is deze woning misschien wat voor jou. Het appartement staat op dit moment leeg en te wachten op de volgende bewoner.

Je woont en leeft zelfstandig, maar hebt bij sommige dingen ondersteuning nodig. Dan is deze woning zeer geschikt voor jou.

Het appartement is een zelfstandige woonruimte op vijf minuten loopafstand van Sprank-locatie De Handpalm. Het appartement bestaat uit een woonkamer met keuken, twee slaapkamers, badkamer met wasmachineaansluiting en apart toilet. Er is een balkon. Beneden is een berging. De woning is op de derde verdieping en er is een lift aanwezig. In de directe omgeving is een winkelcentrum.

Soort begeleiding
Voor dit appartement zoeken we een bewoner die zelfstandig kan wonen. De begeleiding ondersteunt en moedigt aan. Begeleiding is 24/7 telefonisch bereikbaar en kan bij nood binnen 10-20 minuten aanwezig zijn. Er wordt zorg geboden op basis van ZZP VG3.
We maken afspraken op welke momenten begeleiding langskomt voor gesprek of praktische ondersteuning.

Het is mogelijk om aan te sluiten bij een woongroep van locatie De Handpalm om mee te eten of activiteiten mee te doen.

Contact
Wil je vrijblijvend meer informatie? Neem contact op met de consulent advies en bemiddeling Eva van Loon via 088-0070700 of info@stichtingsprank.nl

Zorg bij Sprank is maatwerk: het moet in alle opzichten passen. Voor zorg en begeleiding door Sprank is een indicatie met grondslag Verstandelijk Gehandicapt (VG) nodig. Meer informatie over de aanmeld- en intakeprocedure van Sprank kunt hier lezen.