Nieuwe Locatie Buitenpost

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Zodat jij, als kind van God, een betekenisvol leven kan leiden. We zijn van plan om een nieuwe woning van Sprank in Buitenpost te realiseren. Een warm thuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Kom naar de informatiebijeenkomst in Buitenpost op 30 september 2019 voor meer informatie!

Betrokkenen kunnen hier inloggen.

Stichting Sprank heeft de intentie om een woonlocatie te starten in Buitenpost. Dat zal zijn in het centrum van het dorp op de voormalige Aldi locatie, Kerkstraat 60. Er zijn al belangstellenden, maar voor het realiseren van deze woonvorm zijn meer mensen van harte welkom.

Bijeenkomst maandag 30 september 2019
Regelmatig organiseren we een bijeenkomst waar u vrijblijvend meer informatie kunt krijgen. De volgende bijeenkomst is op 30 september 2019. Inloop vanaf 19.15 uur, start om 19.30 uur. We sluiten uiterlijk om 21.30 uur af. We komen samen in de Fonteinkerk (De Achtkant 48) in Buitenpost. Aanmelden is niet nodig!

Meer informatie

Heeft u belangstelling of kent u iemand die hier mogelijk belangstelling voor heeft? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Voor meer informatie en aanmelden als geïnteresseerde kunt u contact opnemen via info@stichtingsprank.nl of 088 007 07 00.