Nieuwe locatie

Wonen in Drachten met zorg en begeleiding van Sprank? We onderzoeken of we een nieuwe woonzorg-locatie kunnen openen. Is dit iets voor jou? Kom dan naar de informatiebijeenkomst op dinsdag 9 oktober 2018.

Stichting Sprank heeft de intentie om een tweede woonlocatie te starten in Drachten met minimaal 16 bewoners. Naast de locatie Wenwille willen we meer mogelijkheden bieden om zo zelfstandig mogelijk te wonen in een christelijke omgeving. Er zijn al belangstellenden, maar voor het realiseren van deze woonvorm zijn meer mensen van harte welkom!

Let op: Het kaartje wat hierboven te zien is, is niet de locatie waar de nieuwe woning komt. Wat de precieze locatie in Drachten wordt, kan pas bepaald worden als zeker is dat de nieuwe locatie gerealiseerd gaat worden.

Bijeenkomst
Regelmatig organiseren we een bijeenkomst waar u vrijblijvend meer informatie kunt krijgen. De volgende bijeenkomst is op dinsdag 9 oktober 2018. Inloop vanaf 19.15 uur, start om 19.30 uur. We sluiten uiterlijk om 21.30 uur af. We komen samen in de Bethel kerk, De Bolder 75 in Drachten. De ruimte "De Lounge" is voor Sprank gereserveerd. Aanmelden is niet nodig!

Meer informatie
Heeft u belangstelling voor wonen met begeleiding in Drachten of kent u iemand die hier mogelijk belangstelling voor heeft? Kom dan naar de informatiebijeenkomst of neem vrijblijvend contact met ons op.Voor meer informatie en aanmelden als geïnteresseerde kunt u contact opnemen via info@stichtingsprank.nl of 088 007 07 00.