Diamant

Creatieve ideeën genoeg op Dagbesteding Diamant. Maar ook om tot rust te komen zijn de deelnemers hier aan het juiste adres.

Contactgegevens:

Zwingel 7a
7772 SK  Hardenberg
06-82671604 (Kristal)

Vlasakkerkamp 1
7772 MK Hardenberg
 088-0070772 (Saffier,Parel, Robijn)

Bel voor vragen of informatie over deze dagbesteding naar

op werkdagen bereikbaar van 9.00-17.00 uur
mail uw vraag

Op twee locaties in Hardenberg vindt u Dagbesteding Diamant: groep Kristal aan de Zwingel 7a, de groepen Parel, Robijn en Saffier in locatie Vlasakkerstaete.

Activiteiten
De activiteiten zijn veelal individueel en gericht op cliënten die van een rustige omgeving houden. Ze worden aangepast op wat de deelnemer wenst en kan. Voorbeelden daarvan zijn: figuurzagen, verven, handwerken, puzzelen, spelletjes doen, wandelen, fietsen, schoonmaken en in de tuin werken. Er wordt gezamenlijk koffie gedronken en 's middags samen gegeten.

Locatie en omgeving
Locatie Vlasakkerstaete is op loopafstand van De Zwingel 7a, de tuinen grenzen aan elkaar. Clienten verplaatsen zich regelmatig tussen de twee locaties. Zwingel 7a ligt in een rustige straat. Er is een winkel op loopafstand en in de directe omgeving zijn veel wandel- en fietsmogelijkheden. Er is een grote tuin rondom de locatie waar clienten kunnen wandelen of tuinieren.

Interesse?
Op dit moment is er ruimte voor nieuwe deelnemers. Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie over deze of andere dagbestedinglocaties van Sprank? Neem dan contact met ons op.

Vrijwilliger worden?
Lijkt het u leuk om als vrijwilliger op deze locatie ondersteuning te bieden aan mensen met een verstandelijke beperking? U bent van harte welkom!