Steenuil

Stap de leefkeuken binnen en je proeft de gastvrijheid van de bewoners. Er heerst een gezellige sfeer in het huis. De bewoners zoeken elkaar vaak op, maar lekker op jezelf zijn, moet ook kunnen. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop.

Contactgegevens:

Steenuil 24
9781 RL Bedum

Bel voor vragen of informatie over deze locatie naar

op werkdagen bereikbaar van 9.00 -17.00 uur
mail uw vraag

Bewoners

Aantal: 10
Leeftijd: 35 - 70 jaar

Zorg
De Steenuil is een groep waar mensen met een (licht) verstandelijke beperking zorg en begeleiding ontvangen. De bewoners hebben het gezellig samen, zoeken elkaar op en helpen de ander graag. Ook is het prima om op jezelf te zijn. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop. En daar genieten de bewoners van.

De woning
De appartementen bestaan uit een woon/slaapkamer, keuken en badkamer met douche en toilet. De gezamenlijke voorziening bestaat uit een groepsruimte voor ontbijt, spelletjes, tv kijken, borrelen en soms samen eten.

De Steenuil staat midden in een woonwijk in Bedum, tegenover een groot grasveld. De woning heeft een mooie tuin en het centrum is op loop/fietsafstand. De appartementen zijn royaal en de bewoners wonen er met veel plezier.

De bewoners zijn redelijk zelfstandig. De begeleiding is vooral ’s ochtends en ’s avonds aanwezig en bestaat vooral uit praktische zaken zoals ondersteuning bij het wassen, koken en persoonlijke verzorging. ’s Avonds kan er samen gegeten worden.

Is er nog plaats?
Er is op dit moment plaats voor een nieuwe bewoner. Voor meer informatie en aanmelden als geïnteresseerde kunt u contact opnemen via info@stichtingsprank.nl of 088 007 07 00.