| Home > Locaties > Zuidhorn – Tamarisk

Zuidhorn – Tamarisk

Bel locatie: 088-007 08 34
Hoofdkantoor: 088-007 07 00 (werkdagen 8.30-17.00 uur)

Een tamarisk is een rijkbloeiende boom. En net zo rijk groeien en bloeien de bewoners in de Sprank-locatie Tamarisk in Zuidhorn. Er is begrip, aandacht voor elkaar en ze staan altijd klaar voor de ander. Echte toppers!

Aantal: 9
Leeftijd: ongeveer 20 – 40 jaar

Woonhaven 1-5D, 9801 GG Zuidhorn (plan route)

De begeleiding is altijd op maat. De bewoners hebben ieder een eigen appartement. Maar ze doen ook iedere dag dingen samen. Ze werken op een zorgboerderij, maken kaarsen of werken in een winkel of drukkerij. ’s Avonds is er tijd voor eigen activiteiten zoals catechisatie of vereniging, zwemmen, zingen of koffiedrinken.

Woonkamer als ontmoetingsplek

De woonkamer is letterlijk en figuurlijk het middelpunt van de Tamarisk. Er wordt samen gegeten en koffiegedronken. Maar ook de sjoelbak komt regelmatig op tafel. Voor de rust zoeken de bewoners hun eigen appartement op. Iedereen is daarin verschillend. Toch gaat die veelkleurigheid goed samen.

Tamarisk ligt in een groene omgeving op tien minuten lopen van het centrum van Zuidhorn. Naast de Tamarisk staat de Briljant. Een andere woning waar Sprank begeleiding en zorg mag bieden.

Meer over de Briljant

Contact

Er is een appartement vrij op de Tamarisk. Wilt u meer weten of een rondleiding?

Neem contact met ons op of vul het formulier hiernaast in.

Bel ons: