| Home > Locaties > Zuidhorn – Tamarisk

Zuidhorn – Tamarisk

Bel locatie: 088-0070834
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Een tamarisk is een rijkbloeiende boom. En net zo rijk groeien en bloeien de bewoners in de Sprank-locatie Tamarisk in Zuidhorn. Er is begrip, aandacht voor elkaar en ze staan altijd klaar voor de ander. Echte toppers!

Bewoners:
Aantal: 9
Leeftijd: ongeveer 20 – 40 jaar

Adres:
Woonhaven 1-5D, 9801 GG Zuidhorn (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Ja, 1 appartement vrij

De begeleiding is altijd op maat. De bewoners hebben ieder een eigen appartement. Maar ze doen ook iedere dag dingen samen. Ze werken op een zorgboerderij, maken kaarsen of werken in een winkel of drukkerij. ’s Avonds is er tijd voor eigen activiteiten zoals catechisatie of vereniging, zwemmen, zingen of koffiedrinken.

Woonkamer als ontmoetingsplek

De woonkamer is letterlijk en figuurlijk het middelpunt van de Tamarisk. Er wordt samen gegeten en koffiegedronken. Maar ook de sjoelbak komt regelmatig op tafel. Voor de rust zoeken de bewoners hun eigen appartement op. Iedereen is daarin verschillend. Toch gaat die veelkleurigheid goed samen.

Appartement vrij

Op de Tamarisk in Zuidhorn is een appartement vrij. Afhankelijk van de zorgvraag is dit een appartement op de begane grond of op de 1e verdieping. Heb je een VG indicatie en ben je op zoek naar een kleinschalige woning? Je kan hier zelfstandig wonen met de begeleiding die bij jou past.

Tamarisk ligt in een groene omgeving op tien minuten lopen van het centrum van Zuidhorn. Naast de Tamarisk staat de Briljant. Een andere woning waar Sprank begeleiding en zorg mag bieden.

Meer over de Briljant

Contact

Er is een appartement vrij op de Tamarisk. Wilt u meer weten of een rondleiding?

Neem contact met ons op of vul het formulier hiernaast in.

Bel ons:

Stuur een e-mail: