Terug | Home > Locaties > Zuidhorn – Briljant

Zuidhorn – Briljant

Bel locatie: (088) 007 08 32
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Een briljant schittert en sprankelt! In deze schitterende Briljant in Zuidhorn wonen negen mensen. De begeleiding verschilt per bewoner en past bij wat hij of zij wil.

Bewoners:
Aantal: 9
Leeftijd: ongeveer 25 – 40 jaar

Adres:
Brilweg 28, 9801 GD Zuidhorn (plan route)

De woning

De bewoners beschikken over een woon-/slaapkamer met badkamer en keukenblok. Er is een groepsruimte die gebruikt wordt voor ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen en koffiedrinken.

De Briljant staat op een mooie plek in Zuidhorn. Het centrum van Zuidhorn ligt op tien minuten lopen. Ook bij het treinstation ben je in tien minuten.

De begeleiding verschilt per bewoner en past bij zijn of haar behoeften. De bewoners kiezen zelf wat ze nodig hebben: rust in het eigen appartement of gezelligheid in de huiskamer. De bewoners hebben om de beurt corvee, ook helpen ze met koken. Er wordt vaak samen gegeten en koffiegedronken. In de weekenden doen ze vaak spelletjes en wordt er geborreld. Ook zijn er uitjes, zoals bezoek aan een markt. Veel bewoners hebben een maatje in de kerk of vrijwilligers die iets met hen ondernemen. Ook organiseert Dit Koningskind regelmatig uitjes voor de bewoners.

Sprankel

De Briljant staat uitgebreid in de Sprankel. Klik op de knop om het artikel te lezen!

Benieuwd naar deze locatie? In dit filmpje laten wij jou graag de Briljant zien.

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: