| Home > Locaties > Stadskanaal – Veldhorst

Stadskanaal – Veldhorst

Bel locatie: 088 007 08 48
Hoofdkantoor: 088 007 07 00 (Werkdagen 8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Snel navigeren naar

Over deze locatie

Veldhorst is vlak bij het bos. Maar de supermarkt is ook dichtbij! Op Veldhorst wonen twaalf mensen. Het gebouw ligt in een rustige wijk van Stadskanaal. De bewoners krijgen begeleiding In twee groepen.

Bewoners:
Aantal: 12
Leeftijd: ongeveer 20 – 45 jaar

Adres:
Veldhorst 1, 9502 BT Stadskanaal (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Er is plaats voor een nieuwe bewoner.

De woning

Iedere bewoner beschikt over een woon- en slaapkamer, keukenblok en badkamer.  Per groep is er een groepsruimte die wordt gebruikt voor ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen en tv-kijken. Er is een mooi terras waar ze in de zomer fijn kunnen zitten.

Bewoners

Op Veldhorst wonen twaalf mensen die allemaal heel verschillend zijn. Ze genieten van hobby’s zoals wedstrijdzwemmen en creatief bezig zijn. De ene groep krijg meer begeleiding dan de andere. Overdag gaan de bewoners naar de dagbesteding of sociale werkvoorziening. Beide groepen eten samen in de groepsruimte.

“Iedereen mag zichzelf zijn en krijgt de ruimte om te doen wat bij hem of haar past”

- begeleider Rika

Omgeving

Het moderne gebouw staat midden in een mooie en rustige woonwijk. De supermarkt is om de hoek. En ook het zwembad en het bos zijn vlakbij. Het centrum is ongeveer tien minuten fietsen.

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:
088 – 007 0 700