| Home > Locaties > Roden – De Parel

Roden – De Parel

Bel locatie: (088) 007 08 36
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deze woning is echt een pareltje! Hij ligt in het centrum van Roden en heeft een grote tuin achter het huis. In de Parel wonen 15 mensen in twee groepen. Zo krijgen zij de begeleiding die bij hen past.

Bewoners

Aantal: 15 personen
Leeftijd: Ca. 25 – 45 jaar

Adres:
Westerstraat 31c, 9301 BB Roden (plan route)

De woning

Per persoon

Appartement met aparte slaapkamer, keukenblok, badkamer met douche en toilet.

Per groep

In de groepsruimte wordt gezamenlijk gegeten, al zijn er bewoners die zelfstandig koken in hun eigen appartement. Vaak wordt er gezamenlijk koffiegedronken of een activiteit gedaan.

De bewoners

De bewoners zijn heel actief. Sommigen zijn lid van een zwemclub of muziekclub, anderen doen een computercursus of volgen bijbelstudie.

Sprank heeft ook een andere locatie in Roden, de Bernhardpassage.

Zo leuk is dat we tegenover het winkelcentrum van Roden zitten!

Omgeving

De Parel staat midden in het centrum van het mooie Drentse dorp Roden. Er is een fijne, grote tuin achter het huis. De winkels zijn op loopafstand en de kerken op fietsafstand.

Begeleiding

De begeleiding verschilt en wordt afgestemd op de behoeften van de bewoner. De ene groep bestaat uit bewoners met het syndroom van Down, de andere groep heeft aan autisme gerelateerde beperkingen.

Welkom op De Parel

Speciaal voor jou maakten we deze video zodat je kunt binnenkijken bij De Parel. Wil je meer weten over wonen of werken bij Sprank? We komen graag met je in contact!

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Direct bericht via
contactformulier