| Home > Locaties > Putten – Parel-Staete

Putten – Parel-Staete

Bel locatie: 088 007 07 67
Hoofdkantoor: 088 007 07 00 (werkdagen 8.30-17.00 uur)

Midden in het gezellige centrum van Putten staat een heel mooi gebouw: Parel-Staete. Het is van alle gemakken voorzien. Twintig bewoners hebben hier hun eigen appartement. Sprank biedt waar nodig begeleiding aan bij het wonen.

Bewoners:
Aantal: 20
Leeftijd: ongeveer 18 – 55 jaar

Adres:
Kerkstraat 45, 3882 BN Putten (plan route)

Welkom op Parel-Staete

Speciaal voor jou maakten we deze digitale rondleiding. Dus, kom binnen! En wil je meer weten over werken of wonen bij de Parel-Staete in Putten? Dan komen we graag met je in contact.

Contact
Mensen met een verstandelijke beperking die begeleid wonen bij Sprank in Putten, Gelderland.

Begeleid wonen

Bij Parel-Staete wonen 20 bewoners tussen de 20 en 50 jaar. Naast een verstandelijke beperking heeft een aantal bewoners een lichamelijke beperking. De bewoners wonen in drie groepen. In de groene groepen hebben de bewoners een laag levenstempo. Bewoners uit de blauwe groep hebben een middelmatig levenstempo en de oranje groep heeft een hoog levenstempo. De begeleiding speelt in op zorgvragen bij onder andere autisme, epilepsie en het syndroom van Down.

Zo zien wij zorg

Team

Het begeleidingsteam bij Parel-Staete is qua leeftijd divers. Medewerkers beschrijven het team als ontspannen, leuk en open; nieuwe collega’s worden snel opgenomen.

Meer informatie over het team

”Er is geen dienst waarin we niet lachen!”

”Betrokken, empathische medewerkers zetten hun beste beentje voor. Er is humor en gezelligheid. Veel aandacht voor afwisseling.”

”De christelijk identiteit van Sprank spreekt mij enorm aan.”

Begeleiding begeleid wonen Sprank.
- Begeleider Hanneke
- Ouder van een bewoner
- Begeleider Harriët

Werken op Parel-Staete

Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers. Wil je graag werken bij Sprank en wil je bewoners met zorg en aandacht begeleiden? Voel je dan vrij om te reageren op onze vacatures of stuur een open sollicitatie!

Bekijk alle vacatures
Zelfstandig wonen in een eigen appartement met keukenblok.

Zelfstandig wonen met begeleiding

Alle bewoners wonen zo zelfstandig mogelijk in een eenkamerappartement en krijgen begeleiding waar nodig. Het eenkamerappartement heeft een keukenblok en eigen douche en toilet. Ook zijn er drie gezamenlijke groepsruimten. Deze ruimtes zijn voor het ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen, tv-kijken etc.

Omgeving

Parel-Staete staat midden in het centrum van Putten. Je kunt lopen naar winkels, kerken, huisarts, tandarts, apotheek en de bushalte. Er is vervoer naar dagbesteding in Barneveld, Voorthuizen, Ermelo, Nijkerk en Putten.

Putten, Gelderland.

Vrijwilligers gaan mee naar de kerk of naar andere activiteiten, zoals de avondvierdaagse of koningsdag.

Meer over vrijwilligerswerk

Je kunt alles met de begeleiding bespreken

- Een bewoner van Parel-Staete

Wil je meer informatie over Parel-Staete? We komen graag met je in contact. Een rondleiding krijgen is ook mogelijk.

Direct bericht via
contactformulier