| Home > Locaties > Ommen – Jacob Marisstraat 4

Ommen – Jacob Marisstraat 4

Bel locatie: (088) 007 07 76
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Op nummer 4 aan de Jacob Marisstraat wonen acht mensen met een verstandelijke beperking. Deze bewoners zijn heel actief! Ze houden van gezelligheid of een potje tafeltennis op z’n tijd. Ze wonen lekker vrij, met een mooi uitzicht.

Bewoners:
Aantal: 8 personen
Leeftijd: ca. 25 – 50 jaar

Adres:
Jacob Marisstraat 4, 7731 MT Ommen (plan route)

Zorg

Sprank biedt woonbegeleiding op de Jacob Marisstraat 4. De begeleiders zijn gewend om te gaan met mensen die verstandelijke of lichamelijke beperkingen hebben. Ook kunnen ze goed zorgen voor mensen met een vorm van autisme. Er wordt 24 uurszorg geboden, ’s nachts is er een slaapdienst aanwezig.

De woning

Elke bewoner heeft een eigen zit/slaapkamer. Samen delen zij de keuken, badkamers en woonkamer die wordt gebruikt voor het ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen, koffiedrinken en tafeltennis.

Onze buren op nummer 2

De groep doet veel samen: barbecueën, in de tuin werken. Kijken naar een film of voetbalwedstrijd. Samen naar de EO-Jongerendag. Wanneer de bewoners een tijdje voor zichzelf willen, gaan ze naar hun eigen kamer. Hiervan maken ze ook graag gebruik. De begeleiding is ’s ochtends aanwezig voordat de bewoners naar de dagbesteding gaan. Ook is er begeleiding als de mensen terugkomen. En ‘s avonds. Naast de Jacob Marisstraat 4 zit een groep op de Jacob Marisstraat 2. De woningen zijn helemaal van elkaar gescheiden. De slaapdienst is er wel voor beide groepen.

Het huis staat aan de rand van Ommen. Het is tien minuten fietsen naar het winkelcentrum of naar een kerk. Het is hier heerlijk rustig, met uitzicht op landerijen en bossen. Achter de woning is een tuin met schommel en volleybalnet.

Meer weten?

Op dit moment is er geen appartement vrij voor nieuwe bewoners. Wel interesse in onze gehandicaptenzorg? Ook als het gaat om een regio waar Sprank nog geen locatie heeft komen we graag in contact.

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: