Terug | Home > Locaties > IJsselmuiden – IJsselhof (nieuwe locatie)

IJsselmuiden – IJsselhof (nieuwe locatie)

Betrokkenen kunnen hier inloggen
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Samen met een groep jongeren met een verstandelijke beperking, hun familie én vereniging Op weg met de ander ontwikkelen we in IJsselmuiden een nieuwe locatie!

Beschikbare plaatsen:
Interesse voor begeleid wonen? Neem contact met ons op!

Een nieuw (t)huis

De woning wordt straks het nieuwe thuis voor 18 mensen met een verstandelijke beperking. Op de begane grond komen 10 zit/slaapkamers met 2 groepsruimtes. Op de bovenverdieping komen 8 appartementen en een groepsruimte.

Planning

Als alles loopt zoals gepland, verhuizen de bewoners begin 2025 naar hun nieuwe thuis!

In juli 2023 is gestart met het bouwrijp maken van de grond.
Begin maart 2024 is de bouw gestart en eind maart lagen de fundamenten er al.

Samenwerking

Een groep ouders uit IJsselmuiden vormt samen Stichting IJsselhof. Samen met vereniging Op weg met de ander hebben zij Sprank uitgekozen als zorgaanbieder. Sprank coördineert de bouw en ontwikkeling van de locatie en biedt straks zorg en begeleiding in het nieuwe huis.

Op weg met de ander

Sprank heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Op weg met de ander. We werken samen in IJsselmuiden, maar ook in Groot-Ammers zijn plannen voor een nieuw te bouwen woning voor een groep mensen met een verstandelijke beperking.

Werken op deze woning?

Wil jij als begeleider in IJsselmuiden, dichtbij Kampen, aan het werk? De bewoners verhuizen begin 2025. Een paar maanden daarvoor wordt een deskundig team begeleiders aangenomen. Wil jij alvast meer informatie? Of op de hoogte blijven van vacatures?

Neem dan contact op met Mirte Cnossen, recruiter bij Sprank, m.cnossen@stichtingsprank.nl of bel of app naar 0651814633.

Wil je meer weten over wonen of werken bij Sprank?