| Home > Locaties > Bergschenhoek – Dagbesteding Het Hoekpunt

Bergschenhoek – Dagbesteding Het Hoekpunt

Bel locatie: 088 007 08 90
Hoofdkantoor: 088 007 07 00 (werkdagen 8.30-17.00 uur)

Het Hoekpunt is op de begane grond van woonlocatie de Rozenhoek. Een gezellige en rustige werkplek voor mensen met een verstandelijke beperking. Hier mag je jezelf zijn, je talenten ontdekken en tot bloei komen.

Deelnemers:
Aantal: 15 – 20
Leeftijd: ca. 20 – 75 jaar

Adres:
Laan der Vrijheid 44, 2661 HK Bergschenhoek (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Nieuwe deelnemers zijn welkom!

Welkom bij het Hoekpunt!

We maakten deze video in coronatijd, zodat je een kijkje kan nemen bij ons. Wil je meer weten over werken op het Hoekpunt? We komen graag met je in contact!

Werken bij

Activiteiten

Bij het Hoekpunt worden mooie en lekker producten gemaakt. Deze kunnen besteld worden in de webshop. In de werkruimte worden mooie creaties als kaarten en vlaggetjes gemaakt. Ook wordt er allerlei werk verricht voor bedrijven uit de buurt. Deelnemers in de keuken houden zich voornamelijk bezig met het bakken van lekkernijen.

Naar de webshop

Deelnemers

De leeftijden zijn divers, net als de niveaus van de deelnemers. We kijken naar wat hun wensen en mogelijkheden zijn. De ouder wordende deelnemers worden vooral geholpen zo lang mogelijk vaardigheden te behouden. Dat kan in een rustige, vertrouwde en gezellige omgeving waar ze plezier kunnen beleven aan dagelijkse dingen. De jongere deelnemers worden uitgedaagd in werkzaamheden en hun ontwikkeling.

Op de dagbesteding komen mensen met een verstandelijke beperking, epilepsie en ADHD.

Onze zorgvisie

We helpen elkaar en zorgen voor elkaar.

- Deelnemer van het Hoekpunt

Er is plek vrij!

Ben je op zoek naar een plek waar je jezelf mag zijn, activiteiten kan doen die bij jou passen en tot rust kan komen? Er is nog plaats!

Hoe vraag ik zorg aan?

Begeleiding

De deelnemers worden begeleid door een fijn team. Iedere dag zijn er drie begeleiders op de groep aanwezig. Naast het begeleiden bij de activiteiten vinden we het belangrijk om samen koffie te drinken, te eten of een spelletje te spelen. Aan gezelligheid ontbreekt het niet!

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Direct bericht via
contactformulier