| Home > Locaties > Bergschenhoek – Dagbesteding Het Hoekpunt

Bergschenhoek – Dagbesteding Het Hoekpunt

Bel locatie: (088) 007 08 90
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Het Hoekpunt ligt onder de Rozenhoek. De dagbestedingslocatie bestaat uit een werkruimte waar je kan zitten  en een open keuken. Deelnemers van het Hoekpunt maken bestellingen voor klanten.

Adres:
Laan der Vrijheid 44, 2661 HK Bergschenhoek (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Nieuwe deelnemers zijn welkom!

Welkom bij het Hoekpunt!

We maakten deze video in coronatijd, zodat je toch even binnen kan kijken bij ons. Wil je meer weten over werken op het Hoekpunt? We komen graag met je in contact!

Webshop

Bij het Hoekpunt worden mooie en lekkere producten gemaakt. Deze kunnen besteld worden in de webshop!

Ga naar webshop

Er is nog plek vrij!

Op deze dagbesteding is nog plaats. Ben je op zoek naar een plek waar je jezelf mag zijn, activiteiten kan doen die bij jou passen en tot rust kan komen? Neem dan contact met ons op.

Hoe vraag ik zorg aan?

Op de dagbesteding komen mensen met een verstandelijke beperking, epilepsie en ADHD.

Over Sprank

We helpen elkaar en zorgen voor elkaar.

- Deelnemer van het Hoekpunt

Activiteiten

Deelnemers van het Hoekpunt maken bestellingen voor klanten. In de werkruimte worden mooie creaties als kaarten en vlaggetjes gemaakt. Daarnaast wordt er allerhanden werk verricht voor bedrijven uit de buurt. Deelnemers in de keuken houden zich voornamelijk bezig met het bakken van lekkernijen.

Meer dagbesteding bij Sprank

Deelnemers

Bij de dagbesteding komen 15 tot 20 deelnemers van 21 jaar tot 76. De leeftijden zijn divers, net als de niveaus die de deelnemers hebben. Bij het Hoekpunt wordt gekeken naar de wensen en mogelijkheden van de deelnemers. De ouder wordende deelnemers worden vooral geholpen zo lang mogelijk vaardigheden te behouden. Dat kan in een rustige, vertrouwde en gezellige omgeving waar ze plezier kunnen beleven aan dagelijkse dingen. De jongere deelnemers worden uitgedaagd in werkzaamheden en hun ontwikkeling.

De deelnemers worden begeleid door een fijn team. Iedere dag zijn er drie begeleiders op de groep aanwezig. Naast alle werkzaamheden vinden we het belangrijk om amen koffie te drinken, te etenof een spelletje gespeeld. Aan gezelligheid ontbreekt het niet bij ’t Hoekpunt!

Het Hoekpunt is een grote ruimte met veel licht onder de woonlocatie De Rozenhoek van Sprank. De locatie ligt middenin een woonwijk in Bergschenhoek.

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: