| Home > Locaties > Haren – Buitenhorst

Haren – Buitenhorst

Bel locatie: (088) 007 08 27
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Haren is de ‘parel’ van de provincie Groningen. Hier is de bouw afgerond van een nieuwe woning. De oude kerkboerderij is verbouwd, zodat er nu 19 mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking zelfstandig begeleid kunnen wonen. Zij zijn in de nazomer van 2019 naar hun nieuwe appartement verhuisd.

Bewoners:

Aantal: 19
Leeftijd: 18 – 40 jaar

Adres:
Oude Middelhorst 24, 9753 BS Haren (plan route)

Open plaatsen

Zoals het er nu naar uitziet, zijn of komen alle appartementen vol. Maar je kunt je nog steeds aanmelden. Dan kijken we wat mogelijk is, hier of ergens anders. Bel  088 0070700 of mail naar
info@stichtingsprank.nl.

Het landelijke Haren ligt dicht bij de stad Groningen. Het is een fijne plek om te wonen. Haren wordt ‘De parel van het Noorden’ genoemd. Er zijn veel voorzieningen in Haren en in de stad Groningen. De woonwijken zijn ruim opgezet en er is veel groen. Dichtbij zijn het NS-station, kerken en winkels. Ook dagbesteding is in de buurt.

Identiteit

Sprank geeft zorg vanuit de liefde van God. Lees alles over de identiteit van Sprank.

Bewoners

De bewoners hebben een (licht) verstandelijke of lichamelijke beperking en/of autisme. De leeftijd van de meeste bewoners ligt tussen de 18 en 22 jaar. Enkele bewoners zijn rond de 30 en 40 jaar. En er is er een oudere bewoner. Iedereen krijgt de begeleiding die hij of zij nodig heeft.

Locaties

In de omgeving van Haren heeft Sprank meer gebouwen.

De Buitenhorst is een bijzonder gebouw

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: