| Home > Locaties > Hardenberg – Weidebuurt

Hardenberg – Weidebuurt

Bel locatie: 088-0070770
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Weidebuurt ligt in het landelijke Heemse (Hardenberg). Het is een mooi gebouw in een groene wijk. In ons huis wonen twee verschillende groepen van zes mensen.

Bewoners:
Aantal: 2 groepen met 6 bewoners
Leeftijd: 18 – 78 jaar

Adres:
Weidebuurt 1, 7771CZ Hardenberg (plan route)

Beschikbare plaatsen:
2 zit/slaapkamers en 1 appartement vrij

Er is nog plaats!

Stel je voor: je stapt door de openslaande deur van je kamer naar je eigen terrasje. Daar drink je koffie terwijl je de vogels hoort zingen. Wie wil dat niet? Er zijn twee mooie zit/slaapkamers en een appartement vrijgekomen. Neem contact op met onze consulent advies en bemiddeling via info@stichtingsprank.nl of 088-0070700 of vul onderstaand formulier in.

Zorg en begeleiding

We begeleiden cliënten met afwijkingen in het autistisch spectrum, met epilepsie, het syndroom van Down en we zorgen voor oudere cliënten. De begeleiding is afgestemd op de persoon. Veel dingen gebeuren zelfstandig, maar soms is ergens hulp bij nodig.

Zorgvisie van Sprank

Daarom werkt het hier zo leuk: het is een mooi gevarieerd gezelschap

- Marianne Akkerman, begeleider

De woning

Begeleid wonen, maar ook je eigen plek. Dat is wonen op de Weidebuurt.

Eigen voorzieningen

Zit/slaapkamer met badkamer met douche en toilet. Of een appartement met zitkamer, slaapkamer, keukenblok, badkamer en bergruimte.

Gezamenlijke voorzieningen

De groepsruimte wordt gebruikt voor het ontbijt, avondeten, koffie drinken, spelletjes, knutselen en tv-kijken. Ook is er een grote tuin.

Bewoners

Beide groepen houden ervan om samen te zijn in de gezamenlijke woonkamer. Ze komen er voor een maaltijd, koffiedrinken of om ’s avonds gezellig wat te drinken. De bewoners zijn actief op allerlei gebieden. Ze doen aan muziek, wandelen, gym, knutselen, handwerken, zwemmen, paardrijden en de bijbelclub.

Wie houdt van groen en natuur zal zeker graag in de Weidebuurt willen wonen. Het hertenkamp is vlakbij en daar gaan de bewoners vaak naartoe. Op vijf minuten lopen ligt de buurtsupermarkt en het is tien minuten fietsen naar het centrum van Hardenberg.

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: