| Home > Locaties > Hardenberg – Elzenlaan

Hardenberg – Elzenlaan

Bel locatie: 088 007 07 63
Hoofdkantoor: 088 007 07 00 (werkdagen 8.30-17.00 uur)

Midden in een groene en bosrijke omgeving in Hardenberg staat locatie de Elzenlaan. Twee geschakelde woningen: buren, maar wel twee zelfstandige groepen met elk hun eigen sfeer. De twee groepen bewoners krijgen hier zorg en begeleiding op maat. We bieden hier 24-uurs zorg.

Aantal: 2 groepen, van 6 en van 7 personen
Leeftijd: ongeveer 40 – 60 jaar

Elzenlaan 35, 7771 DK Hardenberg (plan route)

De woning

De bewoners beschikken over een woonkamer met keuken, slaapkamer, en badkamer.
De gezamenlijke groepsruimte wordt gebruikt voor het avondeten, een spelletje, knutselen, koffiedrinken en tv-kijken.

Benieuwd hoe de locatie er van binnen uit ziet? Bekijk dan het filmpje!

Zorg en begeleiding

We bieden ondersteuning bij dagelijkse taken, persoonlijke zorg en omgang met elkaar. Tijdens de gezamenlijke koffie- en eetmomenten is er een begeleider aanwezig. De bewoners krijgen verder vooral veel individuele begeleiding. Ze doen zoveel mogelijk zelf, maar als er hulp nodig is, is de begeleiding dichtbij!
Vanaf ’s middags half vier tot de volgende morgen tien uur is er op beide groepen een woonbegeleider aanwezig. In de nachten is er een slaapwacht en nachtzorg.

Onze zorgvisie

‘De christelijke identiteit en levenssfeer aan de Elzenlaan is duidelijk merkbaar’

- Een familielid

De bewoners

Actief en veelzijdig, dat is typerend voor deze mooie groep mensen. En iedereen vanuit z’n eigen talenten en mogelijkheden. De bewoners hebben een verstandelijke beperking, soms in combinatie met autisme, epilepsie of gedragsproblemen. Overdag zijn ze aan het werk op de (externe) dagbesteding. In hun vrije tijd doen ze graag aan sport, vogels spotten, muziek maken of zijn ze creatief bezig. Ieder doet wat bij hem of haar past!

Werken bij Sprank

Bij Sprank komen werk en geloof samen. Wil je ook werken vanuit je hart en je inzetten voor mensen met een beperking. We hebben regelmatig vacatures. Of stuur een open sollicitatie.

Bekijk onze vacatures

Het huis staat in de woonwijk Heemse: een bosrijke, rustige omgeving. Direct naast het huis is een bos en een dierenweide. Op drie minuten loopafstand staat een kerk, en op tien minuten fietsen ligt het winkelcentrum.

Wil je meer weten over begeleid wonen op de Elzenlaan?

Vul dan het formulier in en we bellen of mailen je zo snel mogelijk terug!