| Home > Locaties > Groot Ammers- Nieuwe locatie

Groot Ammers- Nieuwe locatie

Hoofdkantoor: 088 007 0 700 (8.30-17.00 uur)

Samen met een groep jongvolwassenen met een verstandelijke beperking en hun families starten Vereniging Op weg met de ander en Stichting Sprank een nieuwe woonlocatie in Groot Ammers.

Beschikbare plaatsen:

Ouderinitiatief

Een groep jongvolwassenen met een verstandelijke beperking en hun families starten in samenwerking met Vereniging Op weg met de ander en Stichting Sprank een nieuwe woonlocatie in Groot Ammers. Wonen met begeleiding, maar ook zelfstandig. Een veilig thuis in een christelijke omgeving, zodat de bewoners een betekenisvol leven kunnen leiden. Dat is het doel van het ouderinitiatief in Groot Ammers.

Meer over "Op weg met de ander"

Dorp aan de Lek

Groot-Ammers is een mooi dorp in de gemeente Molenlanden, Alblasserwaard en ligt aan de rivier de Lek.

Nieuwbouwproject

Woningcorporatie Lek en Waard ontwikkelt een nieuwbouwproject in het centrum van Groot-Ammers. Op deze locatie zijn plannen voor een gebouw met 26 zorgeenheden voor een diverse doelgroep.

Bernhardstraat

Er is een locatie aangewezen voor de nieuwbouw aan de Bernhardstraat in Groot-Ammers.

Christelijke zorg

Het ouderinitiatief wordt ondersteund door de christelijke vereniging Op weg met de ander, op gereformeerde grondslag. Samen ontwikkelen we een thuis waar christelijke zorg en begeleiding geboden gaat worden. Stichting Sprank gaat de zorg bieden.

Wil je meer informatie over wonen in Groot-Ammers met begeleiding van Sprank?

Neem contact met Op weg met de Ander:

E  info@opwegmetdeander.nl
T  033 – 245 66 20.

Of vul het formulier hiernaast in. Sprank neemt dan contact met je op.