| Home > Locaties > Bunschoten-Spakenburg – Stavoren

Bunschoten-Spakenburg – Stavoren

Bel locatie: (088) 007 08 85 (9.00-17.00 uur)
Hoofdkantoor: 088-0070700 (9.00-17.00 uur)

Sinds september 2018 mogen achttien mensen met een verstandelijke beperking deze woning hun thuis noemen.

Leeftijd: 20-70 jaar

Op de Ree 252a, 3752 GM Bunschoten

Samenwerking De Haven

Nieuwbouwproject Op de Ree bestaat uit acht gebouwen. Vijf ervan zijn van Zorg- en Wooncentrum De Haven, twee huurt Sprank. Dat zijn de gebouwen Stavoren en Urk. Doordat we samen op één terrein wonen en werken, kunnen we gebruik maken van elkaars diensten.

Welkom in locatie Stavoren

Speciaal voor jou maakten we dit inkijkje in woonlocatie Stavoren.
We komen graag met je in contact, als je meer wilt weten over wonen of werken in deze locatie.

Stavoren is een modern gebouw van drie etages. Het is in 2018 gebouwd.

Eigen voorzieningen: Appartement met zit- / slaapkamer, keukenblok, badkamer met douche en toilet.

Gezamenlijke voorzieningen: Groepsruimte met huiskamer en grote woonkeuken die wordt gebruikt voor het ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen en tv-kijken.

Zorg- en wooncentrum De Haven ligt vlakbij. De bewoners kunnen daar naar de supermarkt en de brasserie. Ze kunnen daar ook werken.

Zorg

Sprank geeft in Stavoren op allerlei manieren zorg. Er zijn cliënten met autisme, oudere mensen die extra zorg nodig hebben, sommigen hebben het syndroom van Down en er zijn ook mensen die niet goed kunnen horen.

Stavoren ligt op 5 à 10 minuten lopen van het centrum van Spakenburg en dicht bij winkels, kerken en een bushalte.

‘Je krijgt hier de kans naar meer zelfstandigheid te groeien’

Stavoren bestaat uit drie groepen, verdeeld over drie woonlagen.
Begane grond: cliënten die begeleid wonen en lichte ondersteuning ontvangen.
1e etage: deze wat oudere bewoners krijgen 24-uurs begeleiding, verzorging en rust.
2e etage: deze levendige groep bestaat uit jonge mensen rond 25 jaar die zorg ontvangen gericht op duidelijkheid, structuur en ontwikkeling.

Gedragsdeskundigen

Heb je vragen over de zorg? Bij Sprank werken gedragsdeskundigen die kunnen helpen.