| Home > Locaties > Buitenpost Nieuwe locatie

Buitenpost Nieuwe locatie

Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Wonen met begeleiding, maar wel zo zelfstandig mogelijk. Stichting Sprank biedt een veilig thuis in een christelijke omgeving. Zodat onze bewoners een betekenisvol leven kunnen leiden. We zijn van plan om een nieuwe woning van Sprank in Buitenpost te bouwen. Een fijne plek voor mensen met een verstandelijke beperking.

Adres:
Kerkstraat 60, 9285 TB Buitenpost

Beschikbare plaatsen:
Er is nog plaats voor nieuwe belangstellenden. Kom naar de volgende informatie avond.

Nieuwbouw in Buitenpost

Sprank wil een woongebouw te starten in Buitenpost. Dat zal komen in het centrum van het dorp, waar vroeger de Aldi zat, Kerkstraat 60. Er zijn al belangstellenden. Maar om te kunnen starten zijn nog meer mensen van harte welkom.

Plannen concreet maken

Bij voldoende belangstellenden kunnen de plannen voor een nieuwe locatie concreet gemaakt worden. De ontwikkeling van de woning gebeurt samen met ouders van (jong-)volwassenen met een verstandelijke beperking. Samen denken we na hoe de woning eruit moet komen te zien en welke begeleiding nodig is. Bewoners en hun familie spelen een belangrijke rol in het vormgeven van de nieuwe woning en de zorg en begeleiding.

Video architect

Meer weten?

Hebt u belangstelling? Of kent u iemand die hier misschien belangstelling voor heeft? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: