| Home > Locaties > Bedum – Ransuil

Bedum – Ransuil

Bel locatie: (088) 007 08 20
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30 - 17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Bewoners:
Op de Ransuil woont een groep van zes en een groep van zeven bewoners van alle leeftijden. De ene groep krijgt persoonlijke begeleiding, in de andere groep krijgen vooral ouderen begeleiding.

Adres:
Ransuil 29, 9781 RJ Bedum (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Er is een appartement vrij voor een nieuwe bewoner.

De woning

Iedere bewoner heeft een woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer met douche en toilet. De gezamenlijke kamer wordt gebruikt voor ontbijt, avondeten, spelletjes, knutselen en tv-kijken.

De Ransuil staat in een nieuwe wijk, net buiten het dorpje Bedum. De winkels zijn dichtbij, zo’n 10 minuten lopen. Op 5 minuten lopen is er een station. Daar gaat elk halfuur een trein naar Groningen. In de omgeving is het prachtig wandelen en fietsen.

Zorg en begeleiding

De twee groepen krijgen verschillende soorten begeleiding. In de Sprank-plus woning groeit de zorg mee met het ouder worden. Bewoners kunnen hun leven lang hier blijven wonen, in een vertrouwde omgeving. De woning heeft een team dat verschillende soorten zorg geeft, biedt dagopvang in huis voor bewoners die met pensioen zijn, en heeft een aangepast gebouw.
In de andere groep krijgen de bewoners individuele begeleiding. De groep doet veel samen, zoals eten en koffiedrinken. Maar je kunt ook kiezen om meer op jezelf te zijn.

Meer weten?

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: