| Home > Locaties > Bedum – Ransuil

Bedum – Ransuil

Bel locatie: 088 007 08 20
Hoofdkantoor: 088 007 07 00 (werkdagen 8.30 - 17.00 uur)

Op de Ransuil wonen veertien bewoners van alle leeftijden, in twee groepen. De ene groep krijgt persoonlijke begeleiding, in de andere groep krijgen vooral ouderen begeleiding.

Ransuil 29, 9781 RJ Bedum (plan route)

De woning

Iedere bewoner heeft een woonkamer, slaapkamer, keuken en badkamer met douche en toilet. De gezamenlijke kamer wordt gebruikt voor ontbijt, avondeten, spelletjes en tv-kijken. Als het mooi weer is, genieten de bewoners van de gezamenlijke tuin.

In de omgeving is het prachtig wandelen en fietsen. De winkels zijn dichtbij, zo’n 10 minuten lopen. Op 5 minuten lopen is er een station. Daar gaat elk halfuur een trein naar Groningen.

Zorg en begeleiding

We bieden op deze locatie 24-uurs zorg. De twee groepen krijgen verschillende soorten begeleiding. Er is een inpandige dagbesteding voor bewoners die met pensioen zijn. De meeste van de bewoners gaan naar deze interne dagbesteding, maar externe dagbesteding is ook mogelijk. Bijvoorbeeld bij boerderij Fraam in Middelstum. In de andere groep krijgen de bewoners individuele begeleiding. De groep doet veel samen, zoals eten en koffiedrinken. Maar je kunt ook kiezen om meer op jezelf te zijn.

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Direct bericht via