| Home > Locaties > Bedum – Mensemastraat

Bedum – Mensemastraat

Bel locatie: 088-0070823
Hoofdkantoor: 088-0070700 (9.00-17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Bedum is een plaatsje met prachtige huizen aan mooie vaarten. Aan de rand van Bedum staat de locatie Mensemastraat. Hier wonen zeven mensen elk in hun eigen appartement. Met ondersteuning van Sprank waar dat nodig is.

Bewoners:
Aantal: 8
Leeftijd: ongeveer 26 – 65 jaar

Adres:
Mensemastraat, 9781 RL Bedum (plan route)

Beschikbare plaatsen:
Er is een appartement vrij!

De woning

Eigen voorzieningen: slaapkamer, keukenblok, badkamer met douche en toilet, extra slaapkamer

De Mensemastraat ligt aan de rand van Bedum. Op 5 minuten lopen is een winkelcentrum en ook een kerk is op 5 minuten loopafstand. Het centrum van het dorp en sportgelegenheden zijn 10 minuten lopen, en op 15 minuten lopen is een huisartsenpraktijk.

Hier worden allerlei activiteiten georganiseerd. Zoals een knutselsoos, samen zwemmen en een bijbelstudieclub.

- Bewoner

De bewoners zijn vrij zelfstandig en krijgen hulp bij wat zij nodig hebben, zoals bij het koken of boodschappen doen. Ook helpen de begeleiders door het aanbieden van structuur. Overdag hebben alle bewoners (vrijwilligers)werk. Daarnaast spreken ze soms met elkaar af, bijvoorbeeld om samen koffie te drinken, de stad in te gaan, naar de bioscoop te gaan, of samen te sporten of te eten. De meeste tijd brengen de bewoners in hun eigen huis door.

Is er nog plaats?

Ja! Er is een appartement vrij. Wil jij zelfstandig wonen, maar toch begeleiding in de buurt hebben?

Neem contact met ons op of vul onderstaand formulier in.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze locatie of over Sprank?

Bel ons direct:

Stuur een e-mail: