Terug | Home > Locaties > Bedum – Steenuil

Bedum – Steenuil

Bel locatie: (088) 007 08 24 (9.00-17.00 uur)
Hoofdkantoor: 088-0070700 (9.00-17.00 uur)

Stap de leefkeuken binnen en je proeft de gastvrijheid van de bewoners. Er heerst een gezellige sfeer in het huis. De bewoners zoeken elkaar vaak op, maar lekker op jezelf zijn, moet ook kunnen. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop.

Aantal: 10
Leeftijd: 35 – 70 jaar

Steenuil 24, 9781 RL Bedum (plan route)

Welkom op de Steenuil

Speciaal voor jou maakten we in coronatijd deze video. Zo kan je toch even binnenkijken bij ons. Wil je meer weten over werken of wonen op de Steenuil? We komen graag met je in contact!

Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop. En daar genieten de bewoners van.

- Begeleider Steenuil

De woning

De appartementen bestaan uit een woon/slaapkamer, keuken en badkamer met douche en toilet. De gezamenlijke voorziening bestaat uit een groepsruimte voor ontbijt, spelletjes, tv-kijken, borrelen en soms samen eten.

Zorg

De Steenuil is een groep waar mensen met een (licht) verstandelijke beperking zorg en begeleiding ontvangen. De bewoners hebben het gezellig samen, zoeken elkaar op en helpen de ander graag. Ook vinden ze het prima om op zichzelf te zijn. Zelfstandigheid en vrijheid staan voorop. En daar genieten de bewoners van.

De Steenuil staat midden in een woonwijk in Bedum, tegenover een groot grasveld. De woning heeft een mooie tuin en het centrum is op loop/fietsafstand. De appartementen zijn royaal en de bewoners wonen er met veel plezier.

De bewoners zijn redelijk zelfstandig. De begeleiding is vooral ’s ochtends en ’s avonds aanwezig en bestaat vooral uit praktische zaken zoals ondersteuning bij het wassen, koken en persoonlijke verzorging. ’s Avonds kan er samen gegeten worden.

Wil je meer weten over Stichting Sprank? Heb je vragen of suggesties?

Direct bericht via