| Home > Locaties > Amersfoort – Huiskamer Mozaïek

Amersfoort – Huiskamer Mozaïek

Bel locatie: 088-0070785 (maandag, woensdag en donderdag )
Hoofdkantoor: 088-0070700 (8.30 - 17.00 uur)

Deel locatie

Over deze locatie

Huiskamer Mozaïek is een dagbestedingsplek van Sprank binnen Hart van Vathorst. Wat we doen is afhankelijk van de deelnemers. Ons doel is: een zinvolle en gezellig dag beleven in een rustig tempo.

Adres:
Angelinapolder 3, 3825 LX Amersfoort

Beschikbare plaatsen:
Er is plaats voor meerdere deelnemers

Ons doel is: een zinvolle en gezellig dag beleven in een rustig tempo.

Lees meer over zorgvisie

Met de opzet van het huiskamerproject willen wij een situatie creëren waarin cliënten invulling en nabijheid krijgen als zij niet werken of dagbesteding hebben.

- Willeke (begeleider)

Huiskamer Mozaïek

Huiskamer Mozaïek is een dagbestedingsplek van Sprank binnen Hart van Vathorst. Op maandag, woensdag en donderdag zijn bewoners welkom. Wij hopen op termijn ook op dinsdag en vrijdag open te gaan. Wat we doen is afhankelijk van de deelnemers. Zo kunnen we de ene dag gaan bakken en de andere dag een spel spelen of creatief bezig zijn. Ons doel is: een zinvolle en gezellig dag beleven in een rustig tempo.

Invulling en nabijheid

Met de opzet van het huiskamerproject willen wij een situatie creëren waarin cliënten invulling en nabijheid krijgen wanneer ze niet kunnen werken of dagbesteding hebben. Zo hebben zij op hun vrije dagen toch een plek waar ze terecht kunnen voor een praatje, gezelligheid en invulling van de dag. Zonder de druk om iets te maken of te doen. Deelnemers krijgen ruimte om te rusten en kunnen vanuit hun appartement binnen Hart van Vathorst begeleid worden.

Voor wie?

Voor mensen met een lichte tot matige verstandelijke beperking. We hebben plek voor 6 personen per dag of dagdeel en daarnaast nog 2 personen die vanuit hun appartement worden begeleid.

Wil je meer weten over huiskamer Mozaïek? Of heb je interesse om mee te doen?
Vul het formulier hiernaast in en we bellen je terug.

Of neem zelf contact met ons op via:

T 088 007 0700
E info@stichtingsprank.nl