Gouden jubileumjaar

Al 50 jaar mogen we christelijke zorg en begeleiding bieden aan mensen met een verstandelijke beperking! We zijn blij en dankbaar dat we cliënten mogen ondersteunen in hun levensreis en dat het geloof daarbij een belangrijke gedeelde basis is.

Samen vieren we dit jubileum! Doe je mee?

Jubileumactiviteiten

Vier je het feest met ons mee? Landelijk en regionaal wordt er aandacht gegeven aan het jubileum.

Feestweek Bijbelleesrooster

We vieren feest, want we weten: God was en is erbij! Op de meeste locaties van Sprank vieren we feest in de week van 29 mei t/m 4 juni. Daarvoor is ook een bijbelleesrooster gemaakt. Dank je mee?

Het begon in 1973...

Onze geschiedenis hangt nauw samen met de historie van Dit Koningskind. Dit Koningskind is in 1973 opgericht door ouders van kinderen met een beperking. Vanuit hun geloofsovertuiging vonden zij het belangrijk elkaar te ontmoeten en tot steun te zijn. Voor het opzetten van woonvoorzieningen werd in 1974 een aparte stichting opgericht, die sinds 2002 Stichting Sprank heet.

50 jaar in beeld

Heb jij oude foto’s van het wonen of werken bij Sprank? Dan ontvangen wij ze graag om de afgelopen 50 jaar in beeld te brengen!
Stuur de foto naar communicatie@stichtingsprank.nl

Alvast bedankt!

Heb je een idee?

We horen graag jouw ideeën voor dit jubileum!

Een idee voor de feestweek in mei of wellicht heb je een mooi verhaal voor de jubileumuitgave van de Sprankel.

Laat het weten via dit formulier. Alvast bedankt!