Gedragsdeskundig advies en consult

Je hebt je al verdiept in alles wat je moet weten over je gezins- of familielid met een verstandelijke beperking. Maar heb je toch nog vragen? Daarvoor is er het gedragsdeskundig advies en consult.

Voor wie?

Gedragsdeskundig advies en consult is er als je een vraag hebt over je naaste met een verstandelijke beperking. Bijvoorbeeld over de opvoeding, of het formuleren van de juiste hulpvraag. Ook kunnen de gedragsdeskundigen verschillende onderzoeken uitvoeren om een goed beeld van (de mogelijkheden) van een cliënt te krijgen. De diensten zijn voor vertegenwoordigers van cliënten die zorg van Sprank ontvangen, maar ook voor wie geen zorg ontvangt van Sprank.

Onderzoeken en diensten

Onderstaande onderzoeken en overige diensten worden aangeboden:

Kosten en vergoedingen

Vraag bij je zorgverzekeraar of gemeente na of deze diensten voor vergoeding in aanmerking komen. Als de cliënt al bij Sprank woont, kan je het vragen aan de persoonlijk begeleider. De prijs is inclusief voorbereiding, verslaglegging, eindgesprek, reistijd en reiskosten.

IQ test (6 uur). € 726,-
Ontwikkelingsleeftijd bepalen (5 uur). € 605,-
Zelfredzaamheid (2 uur). € 242,-
Emotionele ontwikkeling (6 uur). € 726,-
Hulp bij het invullen van de indicatieaanvraag (4 uur).  € 484,-
Seksuele voorlichting op aangepast niveau, per gesprek (1 uur). € 121,-
Hulp bij het beschrijven van de ondersteuningsbehoefte (4 uur). € 484,-
Individuele behandeling, per gesprek (1 uur). € 121,-

Prijzen zijn inclusief BTW.

Aanmelden of meer informatie

Heb je behoefte aan een onderzoek of een specifieke behandeling? Vul het formulier hiernaast in. Een gedragsdeskundige neemt dan zo snel mogelijk contact met je op.

Je kan ons ook bellen of e-mailen voor meer informatie:

T 088 0070700
E info@stichtingsprank.nl