Dagbesteding

De dagbesteding van Sprank is net zo veelkleurig als haar cliënten: taarten bakken, snoezelen, computeren, kaarsen maken, tuinieren, figuurzagen, of je inzetten voor de buurt of andere organisaties. In een vertrouwde sfeer doen de deelnemers mee aan activiteiten, toegesneden op hun talenten en behoeften.
Zodat ze sprankelen en van betekenis zijn!

• Wonen
  • Logeren
  • Dagbesteding

Bij de dagbesteding van Sprank mag je jezelf zijn. Net als thuis. Je mag zoveel mogelijk zelf doen. Vind je iets moeilijk? Dan helpen we je daarbij of we leren je hoe je het zelf kunt doen. Zo zorgen we dat jij groeit! Bij Sprank werken mensen die geloven in God. Samen ontdekken we wat jouw leven betekenis geeft.

Op deze dagbestedingslocaties is nog plek voor nieuwe deelnemers:

Rust, regelmaat en positieve aandacht
Voor veel gehandicapten (wij spreken van mensen met een verstandelijke beperking) is het prettig dat ze dichtbij huis bezig kunnen zijn met leuke, nuttige en leerzame activiteiten. Bovendien genieten ze volop van de gezelligheid, rust, regelmaat en positieve aandacht die ze krijgen. Uiteraard onder begeleiding van deskundige medewerkers en in hechte samenwerking met de woonvoorziening.

Gehandicapten aan het knutselen op de dagbesteding van Sprank voor verstandelijk gehandicapten

Indicatie
Voor dagbesteding in de gehandicaptenzorg heeft u een geldige indicatie nodig: Begeleiding Groep KD09. Kijk voor meer informatie over de aanmelding onder zorg aanvragen.

Hier vindt u de prijslijst voor PGB-clienten.

Neem contact op met Sprank als u meer wilt weten over de dagbesteding.