Stage bij Sprank

Volg je een opleiding in de zorg en zoek je een leuke, veelzijdige stageplek in de gehandicaptenzorg? Solliciteer dan naar een stage bij Sprank en ontdek waar jij van gaat sprankelen.

Elke dag anders
Stage lopen bij Sprank betekent: veelzijdigheid. Al onze cliënten zijn uniek in hun mate van zelfstandigheid, mogelijkheden, persoonlijkheid en voorkeuren. Hierdoor is geen dag hetzelfde! Lijkt het je leuk om onze cliënten te helpen en ondersteunen bij hun dagelijkse activiteiten, en wil je dit graag doen vanuit je christelijke levensovertuiging? Dan is dit jouw plek.

Om stage te lopen bij Sprank, zijn er twee voorwaarden:

• je volgt een opleiding binnen zorg en welzijn, niveau 2 t/m 5;
  • leef en werk je vanuit een levend geloof in Jezus Christus en ben je lid van een christelijke geloofsgemeenschap.

Wat bieden wij
Tijdens je stage heb je een vaste stagebegeleider. Naast een leuke en leerzame stageperiode, kun je bij stages langer dan een maand in aanmerking komen voor een stagevergoeding.

Meer informatie

Wil je meer weten over stage lopen bij Sprank? Mail dan personeelszaken@stichtingsprank.nl. Ook docenten en stagecoördinatoren kunnen op deze manier contact met ons opnemen.

Solliciteer direct
Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden en ben je gemotiveerd om bij ons stage te komen lopen? Solliciteer dan direct!

Solliciteer hier!