Oproepvrijwilliger

Wat gaat u doen?
Op korte termijn moeten soms zaken geregeld worden zoals vervoer naar huisarts, ziekenhuis of kerk, invallen bij ziekte van andere vrijwilligers of een paar extra handen bij uitstapjes. U kunt zelf aangeven wanneer en hoe vaak u oproepbaar bent; alle hulp is welkom!

Bewoner met een verstandelijke beperking / handicap willen graag met iemand een spelletje kunnen spelen

Wat bieden wij?
Als vrijwilliger bent u nauw betrokken bij een kwetsbare doelgroep. Om u hierin te ondersteunen bieden we begeleidingsgesprekken aan. Daarnaast worden de gemaakte reiskosten vergoed en bent u tijdens de werkzaamheden via Sprank verzekerd voor aansprakelijkheid. U kunt zelf aangeven wanneer en hoe vaak u oproepbaar bent; alle hulp is welkom!

Wat verwachten wij van u?
Enthousiasme, betrokkenheid en een respectvolle houding naar cliënten verwanten en medewerkers toe. Als vrijwilliger onderschrijft u bovendien de zorgvisie van Sprank. U bent sociaalvaardig en gaat zorgvuldig om met wat u ziet en hoort. Daarnaast bent u betrouwbaar in het nakomen van afspraken. U bent flexibel ingesteld en bereid om af en toe bij te springen.

Doet u mee?
Aanmeldformulier >>