Vrijwilliger praktische hulp

Wat gaat u doen?
Helpende handen zijn zeer gewenst op de locaties. Bij praktische klussen kunt u denken aan tuinieren, strijken, boren, timmeren, repareren en andere klussen in en om huis. U overlegt met de medewerkers van de locatie welke klussen er zijn en waar u zich voor in wilt zetten. Dit kan samen met een cliënt, of u gaat zelfstandig aan de slag.

Vrijwilligers helpen bij het straten van de tuin. Hiermee helpen ze mensen met een verstandelijke beperking / handicap

Wat bieden wij?
Als vrijwilliger bent u nauw betrokken bij een kwetsbare doelgroep. Om u hierin te ondersteunen bieden we begeleidingsgesprekken aan. Verder worden de gemaakte reiskosten vergoed. Overige kosten worden volgens de afspraken in de samenwerkingsovereenkomst vergoed. Tijdens de werkzaamheden bent u via Sprank verzekerd voor aansprakelijkheid. Tuinieren, strijken, boren, timmeren en andere klussen in en om het huis.

Wat verwachten wij van u?
Enthousiasme, betrokkenheid en een respectvolle houding naar cliënten verwanten en medewerkers toe. Als vrijwilliger onderschrijft u bovendien de zorgvisie van Sprank. U bent sociaalvaardig en gaat zorgvuldig om met wat u ziet en hoort. Daarnaast bent u betrouwbaar in het nakomen van afspraken.

Doet u mee?
Aanmelden als vrijwilliger >>