FRAAM

Een prachtige boerderij in het landelijke Middelstum (Groningen). Een plek waar mensen met een verstandelijke, lichamelijke en/of sociale beperking, onder begeleiding kaarsen en meubels maken, in de tuin werken, dieren verzorgen of helpen op de Bed&Breakfast.

Betrokkenen kunnen hier inloggen.

Contactgegegens:

Fraamweg 6
9991 TE  Middelstum

Bel voor vragen of  informatie over deze dagbesteding naar

op werkdagen bereikbaar van 9.00-17.00 uur
mail uw vraag

Deelnemers

Aantal: 10
Leeftijd: Ca. 20 - 60 jaar

Client van dagbesteding Fraam bezig in de meubelwerkplaats. Op FRAAM werken mensen met een verstandelijke beperking / handicap

De begeleiding is bekend met cliënten met afwijkingen in het autistisch spectrum, zorg voor mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking, en het Syndroom van Down.

Activiteiten
Bij boerderij FRAAM heeft iedereen een eigen programma voor dagbesteding aan mensen met een verstandelijke beperking. Gezamenlijke activiteiten worden gestimuleerd, maar in de praktijk doen veel deelnemers individuele activiteiten, zoals: Op FRAAM worden meubels, kaarsen en handwerken gemaakt. Of kom helpen bij de dieren of in de tuin.

• Houtbewerking: meubels maken
  • Kaarsen maken
  • Bed & breakfast schoonmaken
  • Werken in de tuin
  • Handwerken: naaien, borduren
  • Schilderen
  • Dieren verzorgen
  • Werken in de theeschenkerij

De omgeving
Boerderij FRAAM ligt ongeveer drie kilometer buiten het dorpje Middelstum, tussen de Waddenzee en de stad Groningen in. De boerderij kijkt vrij uit over de weilanden, en de dichtstbijzijnde bushalte is 1,5 km verderop.

Is er nog plek vrij?
Op dit moment is er nog ruimte voor nieuwe deelnemers. Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie over deze of andere dagbestedinglocaties van Sprank? Neem dan contact met ons op.

Neem ook eens een kijkje op www.fraam.nl

Vrijwilliger worden op deze locatie >>